Papež: S
hudičem se ne
pogovarja
Skušnjave
pred nas
postavljajo
poti, s
pretvezo, da
lahko tako
dosežemo uspeh
in srečo. A v
resnici so vse
tuje Božjemu
načinu
delovanja.
Celo ločujejo
nas od Boga,
saj so
satanovo delo.
Jezus, ki sam
trikrat
premaga
skušnjavo, da
bi tako v
celoti sprejel
Božji načrt.
Pokaže nam
pripomočke:
notranje
življenje,
vera v Boga,
gotovost v
njegovo
ljubezen.
|
|
Papeževe
postne duhovne
vaje
Letošnja tema postnih duhovnih vaj za
papeža
Frančiška in
rimsko kurijo
je »Mesto
gorečih želja.
Za velikonočne
poglede in
dejanja v
življenju
sveta«.
Duhovne vaje
bo vodil
benediktinski
opat Bernardo
Francesco
Maria Gianni,
ki je
premišljevanja
prepletel s
poezijo Maria
Luzija
(1914–2005),
priznanega
italijanskega
pesnika in
pisatelja iz
Firenc.
|
|
Pater
Hamel kmalu
blažen?
Škofijski postopek za beatifikacijo p.
Jacquesa Hamela,
ki sta ga islamska
skrajneža julija
2016 ubila med sv.
mašo, je končan.
Papež Frančišek je
zatrdil, da gre za
mučenca. To je
spodbudilo začetek
škofijskega
postopka še preden
je minilo pet let
od njegove smrti,
kar je sicer
pravilo.
|
|
|
Pridi k
nam tvoje
kraljestvo
»Te
besede nikakor
niso grožnja,
nasprotno, so
veselo
oznanilo,
sporočilo
radosti. Jezus
noče prisiliti
ljudi, naj se
spreobrnejo, s
širjenjem
strahu pred
skorajšnjo
Božjo sodbo
ali občutka
krivde za
storjeno zlo.
Jezus ne
izvaja
prozelitizma,
ampak
preprosto
oznanja. Kar
prinaša, je
blagovest o
zveličanju, s
katero začne,
da zatem
poziva k
spreobrnjenju.
|
|
Pobožnost
križevega pota
Pred petkovo in nedeljsko mašo v postnem
času
premišljujemo
križev pot.
Križev pot
izvira iz
običaja
romarjev v
Jeruzalemu, ki
so hodili po
poti od mesta
proti Golgoti,
ob tem pa so
se ustavljali
in molili. Po
Evropi se je
razširil v 13.
stoletju
zaradi
pobožnosti
svetega
Frančiška
Asiškega in
njegovih
učencev.
Postaje so se
spreminjale,
sedanji križev
pot pa se je
oblikoval v
17. stoletju.
|
|
Brani
vse ne glede
na veroizpoved
Pakistanski
odvetnik Saif
Ul-Malook,
zagovornik Asie
Bibi, je v svoji
karieri kljub
nenehnim
grožnjam vedno
znova branil
kristjane, ki so
bili obtoženi
bogoskrunstva.
»Če kdo
potrebuje mojo
pomoč, mu nudim
svojo pravno
podporo, ne
glede na to,
kateri
veroizpovedi
pripada,« je
pojasnil
Uf-Malook.
|
|
|
|
Radost ljubezni
slovenski prevod
posinodalne
apostolske spodbude
papeža Frančiška
Amoris laetitia
Razločevanje tako imenovanih
»nepravilnih
primerov«
297. Gre za to, da bi vključili vse ljudi;
treba je pomagati
vsakemu posamezniku, da
najde svoj način, kako
bo sodeloval v cerkveni
skupnosti, da bi se
čutil kot prejemnik
»nezasluženega,
brezpogojnega in
zastonjskega«
usmiljenja. Nihče ne
sme biti za vedno
obsojen, kajti to ni
logika evangelija! Pri
tem ne mislim samo na
ločene v novi zvezi,
temveč na vse, naj se
nahajajo v takem ali
drugačnem položaju. Samo
po sebi se razume, da
tak človek, ki razkazuje
objektiven greh, kot da
bi bil del krščanske
biti, ali ki hoče
uveljaviti kaj, kar se
razlikuje od nauka
Cerkve, ne more
pričakovati, da bo
katehet ali da bo
pridigal; v tem smislu
obstaja nekaj, kar ga
ločuje od skupnosti
(prim. Mt 18,17).
Ponovno mora prisluhniti
oznanilu evangelija in
povabilu k spreobrnitvi.
Vendar mora biti tudi
zanj kakšen način, po
katerem je lahko
udeležen v življenju
občestva, bodisi na
socialnem področju, pri
molitvenih srečanjih ali
na način, ki izvira iz
njegove osebne pobude,
usklajen z župnikovo
presojo. Glede načina,
kako ravnati z
različnimi tako
imenovanimi
»nepravilnimi primeri«,
so sinodalni očetje
dosegli splošno
soglasje, ki ga tu
podpiram: »V skladu s
svojim pastoralnim
pristopom ima Cerkev
nalogo, da tistim, ki so
poročeni samo civilno
ali so ločeni in ponovno
poročeni ali preprosto
živijo skupaj, pokaže
Božjo pedagogiko milosti
v njihovem življenju in
jim pomaga doseči
polnost Božjega načrta«,
kar je z močjo Svetega
Duha vedno mogoče.
|
|
|
Božja
beseda
2.
postna nedelja
»Iz oblaka se je zaslišal glas: 'Ta je
moj Sin, moj
Izvoljenec,
njega
poslušajte!'«
(Lk 9,35)
1 Mz 15,5-12.17-18;
Ps
27;
Flp 3,17-4,1;
Lk 9,28-36;
|
|
|
|
|
|