Papež
Frančišek med opoldanskim nagovorom: Adventni čas,
nam vrača obzorje upanja, ki ne razočara, ker je
utemeljeno na Božji Besedi (Vir: Radio
Vatikan)
»Dragi bratje in
sestre, dober dan! Danes, na prvo adventno
nedeljo, začenjamo novo bogoslužno leto, torej
novo pot Božjega ljudstva z Jezusom Kristusom
našim pastirjem, ki nas vodi skozi zgodovino proti
dovršitvi Božjega kraljestva. Zaradi tega ima
današnji dan poseben čar, daje nam okušati globoko
zavedanje smisla zgodovine. Ponovno odkrijmo
lepoto tega, da smo vsi na poti: Cerkev, s svojo
poklicanostjo in poslanstvom, celotno človeštvo,
ljudstva, civilizacije, kulture, vsi v hoji po
poteh časa«. S temi besedami je papež Frančišek
nagovoril romarje z okna apostolske palače, ki so
se v nedeljo kljub oblačnemu in deževnemu vremenu
v velikem številu zbrali na trgu sv. Petra, da bi
skupaj s svetim očetom molili opoldansko molitev
Angelovega češčenja. Po molitvi in blagoslovu je
sveti oče spomnil,naj na svetovni dan boja proti
HIV- AIDS-u. »izrazimo svojo bližino osebam, ki so
okužene, še posebno otrokom, bližino, ki je po
tihem prizadevanju številnih misijonarjev in
delavcev zelo konkretna. Molimo za vse, tudi za
zdravnike in raziskovalce. Vsakemu bolniku,
nobeden ni pri tem izključen, naj bo omogočena
oskrba, ki jo potrebuje.« Sveti oče
je nagovor pred molitvijo Angelovega češčenja
nadaljeval z besedami: »Na poti kam? Obstaja
skupni cilj? Kateri je ta cilj? Gospod nam
odgovarja po preroku Izaiju. Takole pravi:
»Zgodilo se bo poslednje dni: Gora hiše Gospodove
bo trdno stala vrh gora, nad griči se bo
vzdigovala. In hiteli bodo k njej vsi narodi,
številna ljudstva bodo prišla in rekla: 'Pridite,
pojdimo na Gospodovo goro, k hiši Jakobovega Boga.
Poučil nas bo o svojih potih in hodili bomo po
njegovih stezah'« (Iz 2,2-3). To je to, kar pravi
Izaija o cilju, kamor smo namenjeni. Torej je
vesoljno romanje proti skupnemu cilju, ki je v
Stari zavezi Jeruzalem, kjer je Gospodov tempelj,
saj je od tam, iz Jeruzalema, prišlo razodetje
Božjega obličja ter njegove postave. Razodetje je
bilo v Jezusu Kristusu dopolnjeno in 'Gospodov
tempelj', Jezus Kristus, je postal On sam, Beseda,
ki je postala meso. On je voditelj in hkrati cilj
našega romanja, romanja Božjega ljudstva. V
njegovi luči lahko tudi druga ljudstva hodijo
proti kraljestvu pravičnosti in miru. Prerok še
naprej pravi: »Prekovali bodo svoje meče v lemeže
in svoje sulice v srpe. Ne bo vzdignil več narod
meča proti narodu, in ne bodo se več učili
vojskovanja« (Iz 2,4).« Sveti oče je ta Izaijev
stavek še enkrat prebral in se vprašal: »Kdaj se
bo to zgodilo? Kako lep dan bo, ko bo orožje
razstavljeno in spremenjeno v orodje za delo! Kako
lep dan bo to! In to je mogoče! Stavimo na upanje,
na upanje miru in bo postalo mogoče!«
»Ta
pot pa se nikoli ne zaključi. Kakor je v življenju
vsakega od nas vedno potrebno ponovno podati se na
pot, ponovno vstati, ponovno najti smisel cilja
lastnega bivanja, tako je potrebno za veliko
človeško družino vedno znova obnoviti skupno
obzorje proti kateremu smo se napotili. Obzorje
upanja! Adventni čas, ki ga danes ponovno
začenjamo, nam vrača obzorje upanja, upanja, ki ne
razočara, ker je utemeljeno na Božji Besedi.
Upanje, ki preprosto nikoli ne razočara, ker
Gospod nikoli ne razočara! On je zvest! On ne
razočara! Premislimo in okušajmo to
lepoto.
Zgled te duhovne drže, tega načina
bivanja in hoje v življenju, je Devica Marija.
Preprosto podeželjsko dekle, ki nosi v srcu
celotno Božje upanje. V njenem telesu je Božje
upanje dobilo meso in postalo človek, postalo
zgodovina, Jezus Kristus. V njenem Magnifikatu, ki
je pesem Božjega ljudstva na poti ter vseh mož in
žena, ki upajo v Boga, v moč njegovega usmiljenja.
Pustimo se ji voditi, njej, ki je Mati, Mama, ki
zna voditi. Pustimo se torej voditi Njej med tem
časom pričakovanja in dejavne
budnosti.« Besedilo
je s spletne strani Radia Vatikan: http://sl.radiovaticana.va/news/2013/12/01/pape%C5%BE_fran%C4%8Di%C5%A1ek_med_opoldanskim_nagovorom:_adventni_%C4%8Das,_nam_vra%C4%8Da/slv-751637
Hrvaški
volivci podprli zakonsko zvezo med moškim in
žensko (Vir:
Družina)
Hrvaški volivci so
na referendumu po preštetju glasov na 30 % volišč
s 64,58 % odločili, da bodo v ustavo vnesli
določilo, da je zakonska zveza skupnost moškega in
ženske. Tako kažejo prvi neuradni izidi, ki jih je
objavila hrvaška volilna komisija. Kot poroča STA,
je referendum sicer zaznamovala nizka udeležba,
najnižja od treh dosedanjih referendumov na
Hrvaškem in nižja kot na večini volitev. Slabši
odziv je bil zgolj na pomladanskih volitvah za
evropski parlament.
Razpis referenduma je
spomladi zahtevala državljanska pobuda V imenu
družine, ki nasprotuje istospolnim porokam, potem
ko je ob podpori katoliške Cerkve in opozicijskih
strank zbrala več kot 740.000 podpisov za
referendum. V ustavi sedaj zakonska zveza ni
definirana, je pa v družinskem
zakoniku.
Izid referenduma je obvezujoč ne
glede na število volivcev, saj hrvaški zakoni ne
predpisujejo najmanjše udeležbe, ki je potrebna za
to, da je referendum veljaven. Pred referendumom,
na katerem so januarja lani potrdili članstvo
Hrvaške v Evropski zvezi, so v saboru spremenili
referendumsko zakonodajo in umaknili določilo, po
katerem je bil referendum veljaven, če na volišče
pride najmanj 50 % vseh volivcev.
Več na:
http://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/clanek/hrvaski-volivci-podprli-zakonsko-zvezo-med-moskim-in-zensko
Mojca M.
Štefanič, Praznični december
z Miklavžem, Barbaro in Marijo (Vir:
Družina)
Meseca decembra ne
zaznamuje le predbožični adventni čas, pač pa v
Cerkvi v tem času obhajamo tudi godove številnih
priljubljenih svetnikov: 4. decembra je na vrsti
sv. Barbara, dva dni kasneje sv. Miklavž, in zopet
čez dva dni slovesni praznik Marijinega
Brezmadežnega spočetja.
Prvi praznik, potem
ko smo na adventnem vencu prižgali prvo svečko, je
praznik svete Barbare 4. decembra. Svetnica velja
za zaščitnico gornikov in arhitektov in je ena
izmed štirinajstih priprošnjikov v
sili.
Povezujemo pa jo tudi z božičem. Na
njen praznik marsikje odrežejo češnjeve veje in
jih postavijo v vazo, da okoli božiča bogato
zacvetijo. Cvetovi »Barbarinih vej« predstavljajo
Jezusovo rojstvo, kar za kristjane pomeni »novo
življenje«.
V ozadju tega običaja je
naslednja legenda: Barbara prihaja iz Male Azije.
Leta 306 je umrla mučeniške smrti, ker je bila
kristjanka. Na dan njene smrti naj bi češnjeva
veja, ki je bila pred tem položena v vodo,
zacvetela. Ker je zavetnica gornikov in
arhitektov, danes številni njeni kipi po svetu
krasijo cestne tunele, v zahvalo in kot priprošnjo
za njeno varstvo.
Milijoni Miklavžev vsako
leto »krasijo« police v živilskih trgovinah.
»Izvirnik« čokoladnih možicljev, sveti Miklavž, je
bil v 4. stoletju škof v Miri na ozemlju današnje
Turčije. Kot sin premožnih staršev naj bi svoje
podedovano premoženje razdelil ubogim. Mornarji in
trgovci iz Barija so njegove posmrtne ostanke leta
1087 skrivaj prepeljali v svoje rodno mesto in tam
sveti Miklavž »počiva« še danes.
Okoli
svetnika, ki velja za enega najbolj priljubljenih
v krščanstvu, se je skozi zgodovino spletlo nič
koliko legend. Ena izmed njih pravi, da je sveti
Miklavž od smrti obudil tri umorjene učence, po
drugi pa naj bi trem dekletom skrivaj podaril
zlato, da bi jih rešil pred sicer neizogibno
revščino.Običaj, da Miklavž posebej rad obdari
otroke, izvira iz srednjega veka: samostanske šole
so na predvečer praznika izvolile »otroškega
škofa«, opat ali župan pa sta za en dan oblast
simbolično predala otrokom. »Otroški škof«,
oblečen v škofovska oblačila in z mitro na glavi,
je opravil »vizitacijo« po samostanski šoli in
vrstnikom delil
sladkarije.V
preteklih letih so nekatere evropske cerkvene
organizacije pričele s pobudo, da bi znova obudile
spomin na omenjenega svetnika in »izgnale« iz
Združenih držav Amerike »uvoženega« božička; tudi
ta seveda izvira iz izročila svetega Miklavža, ki
pa so mu morali v reformiranem prezbiterjanskem
okolju zaradi ostrega zavračanja češčenja
svetnikov odvzeti vse atribute svetništva, ki
ustrezajo katoliški miselnosti.
8. decembra
katoličani obhajamo praznik Brezmadežnega spočetja
Device Marije, pri čemer se ne spominjamo, kot
ponekod zmotno velja, Marijinega devištva in
Jezusovega spočetja, ampak dejstva, da je bila
Marija sama spočeta brez greha.
To dogmo je
leta 1854 kot nauk katoliške Cerkve oznanil papež
Pij IX., ločevati pa jo moramo od nauka o deviškem
spočetju Jezusa s pomočjo Svetega Duha, ki jo
priznavajo tudi druge krščanske
veroizpovedi.
Vir: Kathpress Več na: http://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/clanek/praznicni-december-z-miklavzem-barbaro-in-marijoRok Mihevc,
Dobrodelna akcija „Kruh za prjatla“ (Vir: Radio
Ognjišče)
Socialnih stisk v
Sloveniji je vedno več, vedno več pa je tudi
dobrih ljudi in dobrodelnih akcij, ki pomagajo
ljudem v stiskah. To dokazuje tudi zadnja
dobrodelna akcija „Kruh za prjatla“, ki je že ob
zagonu doživela velik odziv.
Kruh za
prjatla je dobrodelna akcija, ki kupcu v pekarni
omogoča plačilo dodatnega kruha za tiste, ki si ga
ne morejo privoščiti. Pobudnik projekta Dejan
Rogljič je za naš radio razložil potek akcije.
„Pridete v pekarno, kupite kruh in zraven plačate
še enega, katerega potem pek da v vrečko, notri
tudi ustrezen račun in ga pusti na polici. Potem
ga lahko stranka, oziroma neka oseba, ki si ga ne
more privoščiti vzame. Lahko ga tudi zaprosi, reče
za njega, kakor je pač tisti osebi najlažje. Mi ne
presojamo in to pustimo popolnoma
odprto.“
Pekarna, ki omogoča to akcijo, je
označena z napisom pri vhodu, pri tem pa sama nima
nikakršnih stroškov. Roljič je presenečen nad
velikim odzivom ljudi. „Vi morate vedeti, da se je
ideja rodila v petek ponoči, v soboto smo že
začeli s samimi stvarmi. Odziv na Facebooku je
velik – štiri tisoč ljudi v dveh dneh. Imamo deset
pekarn, ki so že v akciji in iz vseh mest v
Sloveniji se nam oglašajo, da želijo sodelovati.
Pogovarjamo se tudi z malo večjimi trgovci, želimo
narediti maksimum.“
Dejanu Roljiču, ki je
pobudnik akcije, pomaga štiričlanska ekipa
prostovoljcev – Klemen Tavčar, Alex Rusec, Luka
Planinx in Patricija Virtič. „Smo ekipa, ki imamo
svoje službe, rekli smo, da želimo izvesti en
dober projekt. Podobnega smo že opazili na
Hrvaškem, sicer po temu, ko je ideja že bila
narejena, ampak to je samo dobro. Mi ne tekmujemo,
ampak delamo dobro.“
Roljič je prepričan,
da do zlorab ne bo prišlo, spodbuja pa vse dobre
ljudi, ki jim ni vseeno za ljudi v stiski, da se
pridružijo akciji in kupijo kruh za prjatla. „Mali
koraki spreminjajo svet. Z malimi koraki se da
veliko doseči. Naredite veliko dobrega za družbo,
ni potrebno, da ravno s to akcijo „Kruh za
prjatla“, lahko tudi na kakršenkoli drug način. In
povem vam, da boste tudi sami opazili spremembe,
ki se dogajajo v sami Sloveniji.“
Pekarne,
ki bi želele sodelovati v akciji se lahko obrnejo
na Facebook strani akcije in spletni strani www.kruhzaprjatla.si. Na njej
lahko tudi vsi tisti, ki bi želeli pomagati ljudem
v stiski, najdete katere pekarne omogočajo izvedbo
akcije.
Več na: http://radio.ognjisce.si/sl/149/slovenija/12300/
Mojca M.
Štefanič, Zgodovina
najznamenitejše božične pesmi v kinematografih
(Vir: Družina)
Filmski
režiser in scenarist iz Vorarlberga, Christian
Vuissa, je posnel film o zgodovini znamenite
božične pesmi z naslovom »Sveta noč«, ki so ga
minuli teden premierno predstavili v avstrijskih
kinematografih. Vuissa je želel s kinematografsko
različico predstaviti zgodovinsko pristne podobe o
skladatelju božične klasike »Sveta noč, blažena
noč«, ki je bila sprva posneta za ameriško
televizijo. Kot je režiser pojasnil v pogovoru za
škofijski list škofije Feldkirch, je bil njegov
namen »gledalcem pripraviti ustrezno vzdušje
božičnega časa«.
Film »Sveta noč« je delno
posnet na izvirnih prizoriščih v Avstriji. V
ospredju zgodbe je Joseph Mohr, ki je kot mlad
kaplan prišel v osiromašeni kraj Oberndorf pri
Salzburgu. S svojo željo, da bi vero preprostim
ljudem približal z bogoslužjem v nemškem namesto v
latinskem jeziku, je prišel v spor s
konservativnimi cerkvenimi predstavniki, predvsem
s svojim predstojnikom, župnikom Nöstlerjem. Ko
tik pred svetim večerom odpovejo orgle, želi Mohr
svojemu občestvu kljub temu pripraviti nepozabno,
upanja polno praznovanje božiča: takrat prvič
izvedejo njegovo pesem »Sveta noč, blažena noč«,
ki jo je uglasbil njegov učitelj Franz
Gruber.
Film »Sveta noč« je na mednarodnih
festivalih prejel skupno sedem nagrad, med drugim
tudi na mednarodnem festivalu katoliškega filma
»Mirabile Dictu« V Vatikanu. Nemški katoliški
filmski kritiki pa so zapisali, da je namen filma
sicer dober, sam film pa da ni dobro
narejen.
Več podrobnosti o filmu na
spletnem naslovu www.stillenachtfilm.com.
Vir:
Kathpress Več na: http://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/clanek/zgodovina-najznamenitejse-bozicne-pesmi-v-kinematografihMarija in Bog Sin
(devetdnevnica pred Brezmadežno; vir: Marijina
kongregacija slovenskih bogoslovcev in
duhovnikov) Bog Sin je prišel v
njeno deviško telo kakor novi Adam v svoj
zemeljski raj, da bi v njem našel svoje veselje in
da bi tam na skrivnem delal čudeže milosti.
Učlovečeni Bog je videl svojo svobodo v tem, da je
bil kakor jetnik zaprt pod Marijinim srcem.
Razkrival je svojo mogočnost s tem, da se je dal
nositi telesu te nežne mladenke. Svojo in svojega
Očeta slavo je iskal tako, da je skrival svoj
sijaj vsem stvarem na svetu in ga odkrival samo
Mariji. Svojo neodvisnost in veličastvo je
proslavil z odvisnostjo od ljubeznive Device pri
svojem spočetju in svojem rojstvu, pri svojem
darovanju v templju in v svojem skritem življenju
do tridesetega leta, da, do svoje smrti. Pri njej
je morala biti navzoča Marija, ker je Kristus
hotel, da bi skupaj z njo daroval eno samo
daritev. Hotel je biti žrtvovan večnemu Očetu z
Marijinim privoljenjem, kakor nekoč Izak z
Abrahamovim privoljenjem Božji volji. Marija je
tista, ki je Božjega Sina dojila in hranila,
oskrbovala in vzgajala ter darovala za nas. O
čudovita in nedoumljiva odvisnost Boga samega.
Sveti Duh ni mogel v evangeliju o tem molčati,
čeprav nam je sicer prikril skoraj vse čudovite
reči, ki jih je storila učlovečena Modrost v
svojem skritem življenju. Tako nam je hotel
pokazati neskončno vrednost in lepoto te
odvisnosti. Jezus Kristus je izkazal Bogu Očetu
večjo slavo s tem, da je bil trideset let podložen
svoji Materi, kakor pa bi mu jo bil izkazal tedaj,
če bi z izvrševanjem največjih čudežev spreobrnil
ves svet. Zato pa tudi mi najbolj slavimo Boga, če
se popolnoma podredimo Mariji po zgledu Jezusa
Kristusa, našega edinega vzora, da bi tako Bogu
služili.
In če pobliže pogledamo še ostali
del Jezusovega življenja, bomo videli, da je hotel
začeti svoje čudeže po Mariji. Svetega Janeza je
posvetil po Marijini besedi v telesu njegove
matere, svete Elizabete. Brž ko je spregovorila,
je bil Janez posvečen, in to je Jezusov prvi in
največji čudež milosti. Na svatbi v Kani je na
njeno ponižno prošnjo spremenil vodo v vino, in to
je njegov prvi čudež v naravi. Začel in nadaljeval
je svoje čudeže po Mariji in jih bo še po njej
nadaljeval do konca sveta. (št. 18-19)
V
Jezusu, Božjem Sinu, srečamo prav isto držo, kot
pri njegovi Materi. Na svet pride v skritosti,
uboštvu, nepomembnosti, celo v banalnosti, ki je
ne bi pripisali Bogu. Podredi se njej, ki se je
najbolj podredila. Bog se podredi človeku.
Neskončni Bog se da v roke krhkemu in končnemu
človeku. Neodvisni se naredi odvisnega od človeka.
Odvisni človek pa hrepeni po tem, da bi postal
neodvisen, čeprav dobro ve, da bo vedno ostal
odvisen tudi od najbolj navadnih reči. Jezus ni
hotel biti neodvisen od svoje človeške matere,
celo največje reči je storil po njej in z njenim
privoljenjem in ne brez nje. Naj nam pomaga, da bi
v svojem življenju vedno bolj odkrivali moč in
blagoslov odvisnosti in
podrejenosti.Celotno
besedilo na: http://semenisce.si/devetdnevnica-k-brezmadezni | | |
MOLITEVPrižgali
smo drugo (tretjo ...) svečo. Veselimo se,
Jezus, ker se bliža tvoj
prihod. Neprekinjeni krog adventnega
venca je simbol neskončnosti. Tvoja božja
ljubezen do nas je večna. Naj se od Tebe
učimo ljubiti. Skrbno smo poiskali sveže
zelenje - znamenje upanja. Znamenje, o
Bog, da nas ne boš nikoli zapustil. Daj, da
bi te tudi mi nikoli ne zapustili.
s.
Aleša Stritar v Praznični
DružiniAdventni
koledar
Beseda advent (lat.
adventus: prihod) nas vabi v skrivnostno
pričakovanje rojstva. Vabimo vas, da z odpiranjem
sličic adventnega koledarja, ki ga najdete na
zgornji povezavi, dan za dnem, skupaj z Marijo
odkrivate, kdo je otrok, ki ga pričakujemo in kako
je vstopil v naše človeško
življenje. |
2. adventna
nedelja 8. december
2013 Lk 1,
26-38
Oznanjenje V šestem
mesecu pa je bil angel Gabrijel od Boga poslan v
galilejsko mesto, ki se imenuje Nazaret, k devici,
zaročeni možu, ki mu je bilo ime Jožef, iz
Davidove hiše, in devici je bilo ime Marija. In
stopil je k njej in ji rekel: »Zdrava, milosti
polna, Gospod je s teboj!« Pri teh besedah se je
prestrašila in je razmišljala, kaj naj ta pozdrav
pomeni. Angel ji je rekel: »Ne boj se, Marija,
zakaj milost si našla pri Bogu. Glej, spočela boš
in rodila sina, ki mu daj ime Jezus. Ta bo velik
in Sin Najvišjega; Gospod Bog mu bo dal prestol
njegovega očeta Davida in bo vladal v Jakobovi
hiši vekomaj in njegovemu kraljestvu ne bo konca.«
Marija pa je rekla angelu: »Kako se bo to zgodilo,
ko moža ne spoznam?« Angel ji je odgovoril: »Sveti
Duh bo prišel nadte in moč Najvišjega te bo
obsenčila; in zato bo tudi Sveto, ki bo rojeno,
Sin božji. In glej, tvoja sorodnica Elizabeta je
tudi spočela sina v svoji starosti; in to je šesti
mesec njej, ki se imenuje nerodovitna; zakaj pri
Bogu ni nič nemogoče.« Marija je rekla: »Glej,
dekla sem Gospodova, zgôdi se mi po tvoji besedi!«
In angel je šel od
nje.
|
Besede vere
za vsakogarF. Patrick
Prétot OSB, Kaj pričakujemo v
adventu?
Kaj pričakujemo v
adventu? Čas adventa je zaznamovan s
podobo Marije, ki pričakuje svojega otroka. ...
Toda mi, kaj pa mi
pričakujemo?
Advent je čas pričakovanja,
zato lahko o tem času cerkvenega leta
premišljujemo kot o času pričakovanja. Ta čas
zaznamuje podoba Marije, žene, ki pričakuje
Jezusovo rojstvo: izročilo v osebi Marije v
pričakovanju Jezusovega rojstva vidi podobo
Cerkve, ki pričakuje izpolnitev obljub.
To
nas vabi k temu, da na Cerkev gledamo kot na telo
v pričakovanju. Kaj Cerkev zares pričakuje? Pri
tem nam lahko pomaga tudi to, da, ko govorimo o
Cerkvi, ne mislimo le na zunanjo, socialno ali
politično institucijo kot neke vrste
sindikat ali regijo, ampak na skupnost kristjanov,
torej tudi na nas same, na vsakega izmed udov tega
telesa. Pričakovanje
Gospodovega rojstva To razmišljanje bodo
spremljale besede iz Magnifikata: "Marija pa
je rekla: »Glej, Gospodova služabnica sem, zgôdi
se mi po tvoji besedi!« In angel je šel od nje"
(Lk 1,38). Advent je eden izmed časov, ko se
Cerkev spominja rojstva Odrešenika v mesu. Zato je
advent tudi čas priprave na božič.
Ko tako
govorim, se mi zdi, da je za veliko kristjanov
božič najprej praznik Jezusovega rojstva v
Betlehemu, čeprav datum 25. december ni povsem
potrjen datum obletnice Jezusovega
rojstva.
Ali pa so advent, božič,
Sveti trije kralji manj spomin Jezusovega rojstva
kot veliko praznovanje Gospodovega razodetja. Toda
kaj je bolj pravilno?
Vir: croire.com |
GradivaZ
vstopom v novo obdobje pastoralne prenove, vam
želimo pri vašem delu pomagati s pripravo in
iskanjem različnih gradiv za vaše delo. Najdete
jih s klikom na spodnje povezave. Na
naši spletni strani
imate na dnu strani tudi pasice,
preko katerih je omogočen dostop do Božje besede dneva, do svetnika dneva, predstavitve drobcev vere in vseh gradiv, ki jih pripravlja
Pastoralna služba v Ljubljani in njeni
uradi.Vsa
gradiva Škofijskega urada za laike najdete v
meniju spletne strani Urada za laike pod gumbom
gradiva oz. pod novico Aktualna gradiva.
Tedenske
E-novice dobite na naslednji povezavi.
Aktualna
gradiva
Gradiva z
izobraževanj za pastoralno
načrtovanje
Na poti k
izviru: PowerPoint diaprojekcije in druga gradiva
za seje ŽPS v pastoralnih letih 2013-2014 in
2014-2015
4. poglavje: Mesto
Božje besede v mojem
življenju
5. poglavje:
Spodbujanje branja Božje besede v naši
župniji
Vsa
gradiva uradov Pastoralne službe Nadškofije
Ljubljana pa najdete na naslednji
povezavi. |
|
Vabimo vas, da ...
z nami podelite
svoje vtise ob pastoralnem načrtovanju v župniji
ali nam pošljete svoja vprašanja glede
slednjega...Svojo elektronsko pošto
pošljite na: [email protected]. V
primeru prejetih vprašanj ali morebitnih zadreg,
vam bomo z veseljem
pomagali.Skupina za
samske, ki iščejo življenjskega
sopotnika
Radi
poudarjamo, kako velika vrednota je družina. Mnogi
si jo želijo, a ne srečajo "pravega/ve" za poroko.
Spodbudna beseda z določeno občutljivostjo more v
iskalcu najti pravo mesto. Še posebej, če je
konkretna. V Družinskem centru Betanija se v
skupini srečujejo samski od 30 do 45 leta.
Srečevanja so priložnost za navezavo resne zveze
in možnost cerkvene poroke. Posredujte to
informacijo in povabljeno osebo spremljajte z
molitvijo.
| | |